Amsterdam-Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Iris Heide - WaarBenJij.nu Amsterdam-Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Iris Heide - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Bangkok

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 September 2015 | Thailand, Bangkok

20-9-2015
Alweer bijna een week verder nadat mijn werelreis begon op 15-09-2015.
Ik heb eigenlijk al zoveel te vertellen dat ik niet weet waar te beginnen...
Bij het begin dan maar!!!
Dinsdag 15-9-'15 vertok ik vanaf Amsterdam naar Bangkok. De weken die eraan vooraf gingen waren druk, bijzonder, intens. Iedereen nog even zien en ' afscheid' nemen voor een poos! Overweldigd met lieve berichten, wensen en gedachten stapte ik met een goed gevoel het vliegveld in. Mama was mee en het moment van de waarheid was toch wel even slikken. Elkaar zo lang niet zien lijkt toch onvoorstelbaar!!
De vlucht naar Bangkok duurde 11 uur en verliep rustig. Ik had Nap Park hostel geboekt, waar ik om 7 uur (16-9) in de ochtend nog niet kon inchecken. Ik ben lekker gaan verkennen rond Koa San Road en heb wat plaatselijke lekkernijen gehad, sapjes en loempia's!! Nadat ik de zoveelste massagesalon gepasseerd was, dacht ik.. waarom ook niet. Het was pijn maar fijn :). Eenmaal ingecheckt kwam ik aan de praat met een NL jongen. Later schoven een Amerikaan, Australische en Engelsman aan. Ik heb met 2 NL en de australier en engelsman gedineerd.
17-9 heb ik eerst wat uitgeslapen, daarna met de boot naar China Town geweest. De anderen gingen naar Grand Palace, waar ik al een keer geweest was. Ik heb dus mijn eigen uitje gedaan en genoten van heerlijk streetfood, leuke praatjes met Aziaten en de tropische regen :). Terug in het hostel schoof ik aan bij mensen die aan het relaxen waren. Daarna met 2 NL meiden uit eten geweest en met zn 5-en op stap. Dutch night out!!! Dansen en chang's drinken tussen het multiculturele gezelschap. Ik vond het zo geweldig dat ik tot half zes heb doorgefeest terwijl mijn bus naar Siem Reap om 7.45 uur vetrok.... Aiii... Goed voor de jetlag. Bangkok was een superplek om deze reis te starten. Alles is makkelijk te regelen en ik heb meteen het 'backpackersgevoel' te pakken+ leuke mensen ontmoet, die ik misschien later in mijn reis nog eens tegenkom.


  • 20 September 2015 - 10:23

    Gaby:

    Hej Iris! Heb net je eerste reisverslag gelezen. Al heel wat beleefd daar dus. Leuk je te volgen, pas goed op jezelf en have fun girl!

  • 20 September 2015 - 10:35

    Marcel Scheepmaker:

    He Iris
    Nou ik merk dat het je al aardig goed af gaat. Nog veel plezier en we blijven je volgen

  • 20 September 2015 - 10:56

    Janny Van Der Laan:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Ben bijna jaloers op je, als er iemand mee ging om mijn backpack te dragen....Kan niet wachten op je reisverslag en je foto's. Xxx mama.

  • 20 September 2015 - 12:19

    Adrie:

    hoi Iris, je bent meteen goed begonnen en fijn dat je meteen leuke mensen hebt ontmoet en op naar het volgende avontuur have fun ! groetjes Adrie

  • 21 September 2015 - 17:10

    Angelique:

    Hey hoi, lees dat je het erg naar je hebt, leuke foto's, en nog heel veel reis plezier :-) . Groeties

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 802
Totaal aantal bezoekers 24008

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2017 - 03 December 2017

Zuid-Amerika

15 September 2015 - 15 Juli 2016

Wereldreis 2015

Landen bezocht: